Контролер ROG Raikiri Pro: вбудований OLED-дисплей, три режими під'єднання, чотири кнопки на тильній стороні, тригери з можливістю настроювання ходу, ЦАП ESS, регулювання чутливості джойстика і кривих відгуку, ідеально підходить для ігор на ПК і консолей Xbox наступного покоління, ноутбуків і консолей Xbox нового покоління.
Вбудований OLED-дисплей: перегляд індикаторів стану системи, перемикання профілів, персоналізація контролера за допомогою власної анімації.
Три режими підключення: гнучкість підключення за допомогою дротового підключення USB-C, високошвидкісного бездротового підключення в діапазоні 2.4 ГГц і підключення Bluetooth
Інтуїтивні кнопки на тильній стороні: чотири кнопки (по дві зліва і справа) можна запрограмувати на внутрішньоігрові команди, наприклад комбінації клавіш або зміну параметрів чутливості джойстика
Регульовані тригери: для лівого і правого тригерів можна встановити короткий або повний хід і налаштувати мертві зони (в Armory Crate)
Звук преміум класу: вбудований цифро-аналоговий перетворювач ESS; 3.5-мм роз'єм для навушників і кнопка вимкнення звуку
Гнучкі можливості з персоналізації: перепризначення кнопок, зміна чутливості джойстика, інші налаштування за допомогою Armory Crate
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника