Комплектація Елемент живлення CR123A (встановлені) - 2 шт, Клема для підключення світлодіода, Монтажний комплект, Коротка інструкція, HomeSiren S, Кріпильна панель SmartBracket з утримуючим гвинтом.
Це пристрій продуктової лінійки Superior, що представляє вдосконалені версії пристроїв Jeweller. Лінійка Superior створена спеціально для проектів. Тільки акредитовані партнери Ajax Systems можуть продавати, встановлювати та встановлювати пристрої Superior. HomeSiren S — бездротова сирена для встановлення всередині приміщень.
Сигналізує про події та тривоги світлодіодною індикацією та звуковим сигналом гучністю до 105 дБ. Підтримує під’єднання додаткового дротового світлодіода.
Для передачі тривог та подій HomeSiren S обмінюється даними з хабом через захищений протокол Jeweller.
Дальність зв’язку — до 2000 метрів за відсутності перешкод. Пристрій оснащений гучним п’єзоелектричним сповіщувачем (зумером) — звук сирени чутно здалеку.
За умови правильного встановлення буде непросто демонтувати й вимкнути сирену, яка спрацювала. Її корпус міцний та оснащений утримуючим гвинтом для надійної фіксації. Живлення автономне, а кнопка ввімкнення/вимкнення блокується, коли система під охороною.
Сирена виконує чотири завдання:
Інформує про тривоги.
Сирена менш реагує на спрацювання тампера та тривоги системи безпеки.
Гучності сирени достатньо, щоб відлякати зловмисників і привернути увагу сусідів. Повідомляє статус охорони.
Сирена за допомогою світлодіодної індикації може сповіщати, що обʼєкт під охороною, а також повідомляти звуковим сигналом про затримки на вхід/вихід.
Ці функції стануть у пригоді під час керування системою безпеки за допомогою брелоків та клавіатур: сирена нагадає про потребу зняти систему з охорони під час входу на об’єкт.
Сповіщає про відчинення.
Сирени спеціальним звуком повідомляють про спрацювання датчиків відчинення, коли систему знято з охорони.
Функцією користуються, наприклад, у магазинах, щоб сповістити співробітників, що хтось увійшов до приміщення. Повідомляє про спрацювання, доки систему не знімуть з охорони.
Світлодіодний індикатор сирени або зовнішній індикатор (якщо підключений) блискає після сповіщення звуковим сигналом. Завдяки цій опції користувачі й патрулі охоронних компаній, що проходять повз, можуть побачити, що в системі було спрацювання. Система Ajax може передавати тривоги в застосунок для моніторингу Ajax PRO Desktop, а також на пульт централізованого спостереження (ПЦС) у форматах протоколів SurGard (Contact ID), SIA (DC-09), ADEMCO 685 та інших.
HomeSiren S передає на пульт такі події:
Тривога тампера.
Відновлення тампера.
Втрата зв’язку між сиреною та хабом (або ретранслятором сигналу).
Відновлення зв’язку.
Примусове вимкнення/увімкнення сирени.
Однократне вимкнення/увімкнення сирени.
Коли надходить сигнал тривоги, оператор пульта охоронної компанії знає, що сталося і куди саме потрібно відправити групу швидкого реагування. Адресність пристроїв Ajax дає змогу надсилати у PRO Desktop та на ПЦС не лише події, але й тип пристрою, присвоєне йому ім’я, віртуальну кімнату та охоронну групу. Перелік параметрів, що передаються, може різнитися залежно від типу ПЦС і обраного протоколу зв’язку з пультом.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника