Це пристрій продуктової лінійки Superior, що представляє вдосконалені версії пристроїв Jeweller. Лінійка Superior створена спеціально для проектів. Тільки акредитовані партнери Ajax Systems можуть продавати, встановлювати та встановлювати пристрої Superior. DoorProtect S Plus Jeweller — бездротовий детектор відкриття, удару та нахилу. Підтримує підключення дротового сповіщувача стороннього виробника з нормально замкнутим (NC) типом контакту.
Прилад призначений тільки для використання в приміщенні. DoorProtect S Plus зв’язується з хабом через безпечний радіопротокол Jeweller для передачі сигналів тривоги та подій. Дальність зв'язку без перешкод - до 1200 метрів. DoorProtect S Plus — бездротовий детектор відкриття, удару та нахилу.
При стандартному способі монтажу пристрій складається з двох частин. Перша частина - сповіщувач з двома герконами, датчик удару і нахилу. Друга частина — це магніт, необхідний для виявлення відкриття.
Всі датчики детектора працюють незалежно. Кожен датчик детектора можна ввімкнути або вимкнути в програмах Ajax. Відкриття визначається герконом, вбудованим у сповіщувач, і магнітом.
При наближенні або віддаленні магніту геркон змінює стан контактів і сповіщає про відкриття/закриття. Детектор оснащений одним маленьким і одним великим магнітом. Датчик удару розпізнає спроби вибити вікно або двері і реагує на вібрацію при спробі вибити замок або зламати двері.
Датчик нахилу визначає відхилення вертикальної осі пристрою. Перед постановкою системи на охорону датчик запам'ятовує початкове положення і спрацьовує при відхиленні більше 5° (залежить від налаштувань). Це дозволяє захистити вікна, в тому числі мансардні, і поставити систему під охорону, коли вікно знаходиться в режимі провітрювання (перед цим обов’язково вимкніть головний сповіщувач в налаштуваннях). У разі спрацьовування активований детектор миттєво надсилає тривогу на концентратор, який активує підключені до системи сирени, запускає сценарії та сповіщає користувачів і охоронну компанію.
Усі тривоги та події детектора записуються в стрічку подій програм Ajax. Система Ajax може передавати тривоги в програму моніторингу PRO Desktop , а також на центральну станцію моніторингу (CMS) у форматах SurGard (Contact ID), SIA (DC-09), ADEMCO 685 та інших протоколах .
DoorProtect S Plus може передавати такі події: Тамперна сигналізація. Відновлення тампера. Детектор тривоги/відновлення. Сигналізація/відновлення дротового сповіщувача стороннього виробника, підключеного до DoorProtect S Plus. Втрата зв'язку з концентратором (або розширювачем діапазону радіосигналу). Відновлення з'єднання. Постійна дезактивація/активація сповіщувача. Одноразове відключення/включення сповіщувача.
Коли надходить тривога, оператор станції моніторингу охоронної компанії знає, що сталося, і куди саме направити групу швидкого реагування. Адресність пристроїв Ajax дозволяє надсилати на PRO Desktop або CMS події типу пристрою, його імені, групи безпеки та віртуальної кімнати. Зверніть увагу, що перелік параметрів, що передаються, може відрізнятися в залежності від типу CMS і обраного протоколу зв'язку з ПЦН.
Комплектація: Два магніта, Елемент живлення CR123A (встановлено), Зовнішня клема, Монтажний комплект, Інструкція, Датчик відкриття DoorProtect S Plus, Кріпильна панель SmartBracket з утримуючим гвинтом
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника