ВАЖЛИВО!
Дякуємо, що вибрали EcoFlow! Зверніть увагу, що товар, який вас зацікавив, вже в дорозі до України. Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з вами та зможе надати детальну інформацію щодо перебування товару. Заздалегідь хочемо вас проінформувати, що після оформлення та оплати замовлення, воно резервується на ваше ім’я, гарантуючи вам отримання даної позиції одразу після його прибуття. Рекомендований спосіб оплати товарів зі статусом "Під замовлення" - оплата за реквізитами. Прохання звернути на це увагу, при оформленні замовлення.
Використовуючи батареї DELTA Max Smart Extra Battery, можна легко збільшити потужність зарядної станції EcoFlow DELTA Max у кілька разів. Одна батарея Smart Extra Battery має об’єм 2016 Вт·год, може заряджатися одночасно від мережі та сонячних панелей або від генератора і сонячних панелей.
Завдяки додатку або екрану на батареї ви можете отримувати всю інформацію про відсоток заряду акумулятора, час до повного заряду, час до розряду та багато іншого.
EcoFlow DELTA MAX Smart Extra Battery має літій - іонний акумулятор, який навіть після 800 зарядок триматиме до 80% потужності.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника