Дротовий датчик розбиття скла GlassProtect Fibra від Ajax
Дротовий шинний датчик розбиття скла GlassProtect Fibra призначений для встановлення всередині будівель, близько до вікон або дверей зі скляними елементами. GlassProtect Fibra – датчик розбиття скла, який працює у системі безпеки Ajax.
Сповіщувач обмінюється інформацією з контрольною панеллю захищеного протоколу Fibra. Дальність зв'язку датчика з централлю становить до 2 км при підключенні через кручену пару U/UTP cat.5.
Датчик GlassProtect Fibra працює з централлю сигналізації Hub Hybrid, а підключення до інших хаб, ретрансляторів радіосигналу та сторонніх контрольних панелей не передбачено.
Принцип роботи проводового датчика розбиття скла GlassProtect Fibra
Шинний датчик розбиття скла GlassProtect Fibra реагує на розбиття за допомогою електретного мікрофона. Мікрофон сповіщувача реагує на коливання звуку, притаманні звуку розбиття скла.
Після того, як датчик виявив розбиття скла, він моментально передає сигнал тривоги на контрольну панель системи безпеки (централь). Централь, у свою чергу, запускає сценарії, включає сирени та повідомляє користувачам та охоронної компанії про подію. Дротовий датчик розбиття скла використовує для роботи двоетапний алгоритм для відсіювання помилкових тривог.
Для того, щоб зареєструвати розбиття, сповіщувач повинен за 1,5 секунди зафіксувати глухий звук від удару, а потім дзвінкий звук осколків, що падають на підлогу. Завдяки такому принципу роботи датчик розбиття скла не реагує на звук гавкання собак або машин, що проїжджають повз.
Важливо пам'ятати, що датчик розбиття GlassProtect Fibra реагує на розбиття скла без плівки. Якщо вікно або вітрина покриті сонцезахисною, протиударною та іншими видами плівки, звук буде глухим і датчик не спрацює. Для фіксації розбиття скла такого типу використовуйте датчики із сенсором удару: DoorProtect Plus Fibra або DoorProtect Plus.
Як охоронний датчик розбиття скла GlassProtect Fibra обмінюється даними із централлю сигналізації Для передачі і тривог охоронний датчик розбиття скла використовує двосторонній шинний протокол передачі Fibra. Ця технологія забезпечує швидкий та надійний зв'язок між централлю системи безпеки та іншими пристроями. Завдяки шинному методу підключення Fibra вчасно доставляє інформацію, навіть якщо до системи підключено 100 пристроїв. Технологія Fibra шифрує пристрій при кожному сеансі зв'язку, щоб запобігти саботажу та підробці датчика.
Завдяки роботі на основі протоколу Fibra регулярно проводяться опитування датчиків централлю з частотою від 12 до 300 секунд, для контролю зв'язку з пристроями сигналізації та відображення їх статусів у реальному часі в додатках Ajax.
Монтаж дротового датчика розбиття скла GlassProtect Fibra для охоронної сигналізації Датчик розбиття на сигналізацію GlassProtect Fibra – сповіщувач лінійки дротових пристроїв Fibra. Встановлювати, продавати та адмініструвати ці пристрої можуть лише акредитовані партнери Ajax.
При виборі місця встановлення дротового датчика розбиття GlassProtect Fibra важливо звернути увагу на: довжину кабелю для підключення датчика; рівень сигналу Fibra; зону виявлення розбиття скла; відсутність перешкод між датчиком та скляними поверхнями поблизу.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника