Два діапазони Wi-Fi AC1200
Двухдіапазонний Archer A64 дозволяє підключити більше пристроїв: діапазон 2,4 ГГц забезпечить надійне підключення для роботи з поштою, перегляду веб-сторінок та інших простих завдань, тоді як діапазон 5 ГГц краще підійде для мультимедійних завдань, таких як відеострим або онлайн-ігри.
Новий рівень безпеки WPA3 – це найновіший протокол, що підвищує безпеку персональних Wi-Fi мереж. Більш надійне шифрування Wi-Fi пароля та захист від брутфорс-атак забезпечать повноцінний захист домашнього Wi-Fi.
Wi-Fi покриття у всьому будинку Завдяки чотирьом високопродуктивним зовнішнім антенам роутера Archer A64 сигнал Wi‑Fi буде у всьому будинку, а технологія Beamforming дозволить покращити якість сигналу для віддалених пристроїв за рахунок виявлення їх розташування концентрування сигналу в їх напрямі.
Взаємодіє одночасно з декількома пристроями Wi-Fi зі швидкістю до 1200 Мбіт/с за стандартом 802.11ac разом з технологією MU‑MIMO забезпечить надійний швидкісний обмін даними відразу з кількома пристроями і дозволить забути про затримки.
У 10 разів швидше Гігабітні порти Ethernet (1 порт WAN + 4 порти LAN) забезпечать швидкість до десяти разів вище швидкості стандарту Fast Ethernet, що гарантує швидке та надійне підключення для комп'ютерів, Smart TV та ігрових консолей. Archer A64 – це відмінний вибір для першого знайомства з гігабітною швидкістю підключення за доступною ціною.
Режим точки доступу
Переведіть Archer A64 в режим точки доступу, щоб перетворити наявну дротову мережу на бездротову.
Просте налаштування у вас на долоні Налаштуйте Archer A64 за лічені хвилини через зрозумілий веб-інтерфейс та зручна програма Tether, яка також дозволяє керувати налаштуваннями мережі з будь-якого пристрою, що працює на Android або iOS.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника