Різноманітність - ключ до успіху. Система Smart Home Panel підключає до 10 домашніх електричних ланцюгів для резервного живлення, з різними значеннями струму для різних підключених навантажень.
Простий монтаж. Після консультації з електриком і визначення резервних навантажень, можна легко встановити та замінити релейні модулі.
Заміна без впливу на інші схеми. Кожен модуль має два модулі та запобіжник для захисту від перевантаження по струму для кожного кола. Це означає, що ви можете замінити одну, не впливаючи на інші схеми. Якщо вам потрібно поміняти релейний модуль, додаток EcoFlow і вбудований світлодіод сповіщатимуть вас про будь-які помилки.
Як обрати
Планування навантаження
За допомогою системи Smart Home Panel встановлюються вибіркові навантаження там, де вони будуть найефективнішими під час відключення електропостачання або управління енергозбереженням. Враховуйте області, які значно впливають на комфорт, наприклад, холодильник і освітлення, та вибирайте максимум 10 вибіркових навантажень зі свого розподільника струму на основі їх ефективності в навантаженні.
Зібрати інформацію про навантаження
Визначте кількість та значення струму навантажувальних ланцюгів, які ви плануєте підключити. Якщо вам потрібна підтримка в цьому питанні, зверніться до свого електрика.
Визначити необхідні модулі реле
Виберіть модуль реле, який відповідає значенню струму для розподільника струму, що знаходиться вище цього навантажувального контуру.
Як встановити
КРОК 1 Викрутіть гвинти знизу, збоку та вгорі панелі Smart Home, щоб зняти її передню частину. | КРОК 2 Підрядники мають встановити релейний модуль у місці, яке відповідає схемі, яку вони планують використовувати. | КРОК 3 Закріпіть релейний модуль, затягнувши два гвинти. |
В коробці
1. Модуль реле (Смарт-панель для домашньої автоматизації)ʼ
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника