Залишайся попереду
Планшет Tab M10 Plus Gen 3 поставляється з ОС Android 12. Ти отримаєш всі найновіші функції Android 12, а також три роки безпеки та інші оновлення — з ще новішою версією. Відео та розваги кінематографічного рівня
Планшет Tab M10 Plus Gen 3 вражає своїм 10.6-дюймовим 2K-дисплеєм з матрицею IPS. Дивись відео на Netflix, Disney+ та інших сервісах в роздільній здатності до 1080p ⎯ максимальній роздільній здатності, доступній на мобільних пристроях.
Крім того, завдяки сертифікату про низький рівень випромінювання синього світла TÜV Low Blue Light, ти можеш насолоджуватися довгими та комфортними годинами перегляду — і все це в той час, як аудіосистема з чотирьох динаміків огортатиме тебе якісним звуком.
Розумніший спосіб навчатись
Легкий портативний планшет Tab M10 Plus Gen 3 також чудово підходить для студентських досліджень і проєктів. Він працює з програмою Lenovo Instant Memo, щоб зробити введення даних на екрані легким процесом, від рукописних нотаток і ескізів до розмітки документів і перетягування тексту. А для максимальної швидкості та зручності ти можеш використовувати опційний стилус Lenovo Precision Pen 2 (не входить в комплектацію). Стилус не входить в комплектацію.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника