Пульт універсальный із зоною програмування до: inext TV5, TV5 Ultra, TV4, 4K Ultra, TV2e, TV3, 4K2
Основні характеристики:
Габарити, вага: 45 х 20 х 140 мм, 55 г
Сумісна техніка: Смарт приставки
Тип: Універсальний пульт
Колір: Black
Канал зв'язку: Інфрачервоний
Радіус дії, м: 10
Кількість програмованих кнопок: 5
Програмування кнопок для контролю ТВ
Вхід в режим програмування пульта відбувається за допомогою натискання білої кнопки «POWER»в секції «ТВ ПУЛЬТ». Затисніть білу кнопку «POWER» (близько 5 сек) поки індикатор перестане блимати і буде постійно горіти червоним кольором.
Оберіть одну з тих кнопок в секції «ТВ ПУЛЬТ» на пульті inext на яку потрібно записати команду, одноразово натисніть на неї і відпустіть, індикатор почне блимати, тепер пульт готовий приймати ІЧ-сигнал для запису.
Направивши один на одного ІЧ-діоди двох пультів (від телевізора та від inext) на відстані приблизно 1-2 см, одноразово натисніть на пульті від телевізора потрібну кнопку, функцію якої ви хочете перенести. Якщо команда була прийнята, то індикатор на пульті inext швидко блимне три рази і почне горіти безперервно, це означає що команда записалася.
Повторіть пункти 2-3 для всіх кнопок, які бажаєте запрограмувати.
Якщо ви записали всі команди і хочете вийти з режиму програмування, натисніть на кнопку «OK» в центрі пульта керування.
Немає відгуків про цей товар, станьте першим, залиште свій відгук.
Немає питань про даний товар, станьте першим і задайте своє питання.
Який термін гарантії на товар?
В Vechir store всі товари офіційно ввезені в Україну та супроводжуються гарантією від виробника.
Термін дії гарантії вказано в гарантійному талоні.
Якщо гарантійний талон не заповнено / відсутній/втрачено?
Якщо ви втратили гарантійний талон або не отримали при купівлі, зателефонуйте нам 0 800 303 660 та ми допоможемо отримати інформацію, щодо гарантійного терміну. Ідентифікація покупки товару проводиться по серійному номеру товару.
Куди звертатись по гарантії?
Гарантійне обслуговування здійснюють авторизовані сервісні центри виробника. Контактна інформація сервісних центрів зазначається у гарантійному талоні до пристрою або на нашому сайті.
Якщо у вашому місті немає сервісного центру виробника, звертайтесь за телефоном 0 800 303 660 і ми надамо інформацію та допоможемо відправити товар до сервісного центру.
Несправності, на які гарантійні зобов'язання не поширюються:
Природне зношування товару або вичерпання його ресурсу
Товар був пошкоджений через стихійні лиха. Неправильне підключення до мережі або через перепади напруги
IMEI номер або серійний номер неможливо розпізнати через потертості або зміни
Використання товару з порушеннями правил експлуатації чи за призначенням
Ушкодження через несправність системи, до якої підключався/використовувався товар
На товарі присутні механічні ушкодження, що настали при умисних чи випадкових діях покупця чи третіх осіб
Порушено цілісність гарантійних пломб
Порушено правила користування приладом
Навмисне відкриття, спроби самостійного ремонту, зміна внутрішніх конфігурацій чи схем товару
Кур'єром Нової пошти
Самовивіз з пунктів видачі Vechir store
Накладним платежем при отриманні
Безготівковий для юридичних осіб
Кредит
On-line карткою на сайті
Apple Pay
Google Pay
Офіційна гарантія виробника